Tempah Tshirt Design Comel Di Cetak Baju Eskpress

Tempah Tshirt Design Comel Di Cetak Baju Eskpress

Tempah Tshirt Design Comel Di Cetak Baju Eskpress

Assalamualaikum | selamat pagi…

Trend Tshirt design / Cetakan baju semakin popular dan digemari ramai.. terutamanya untuk  Event, Kenduri kahwin, Ghatering, Pasangan kekasih ataupun family..

Ape yang menarik tentang cetakan baju ialah, kite boleh pilih design yang kite nak, kite boleh tulis sesuatu yang menarik , dan tshirt tuh sendiri akan jadi kenangan yang indah kalau kita berikan sebagai hadiah..

jadi kalau korang teringin nak tempah tshirt design? Sheda nak perkenalkan Cetak Baju Eskpress

6 kelebihan Cetak Baju Eskpress

  1.  Servis diorang terbaik 
  2. mudah berurusan 
  3. hasil kije diorang memang tiptop dan berpatutan
  4. cetakan yang kemas
  5. memang Eskpress dan pantas
  6. cakap je design yang kite nak diorang boleh buat 

sheda tak cakap kosong, sebab sheda baru je tempah  baju printing minggu lepas, untuk anak buah sheda. mula mula ingat nak letak gambar ultraman kat baju tuh tapi takot berebut dengan abang-abangnya jadi sheda pilih design yang boleh letak gambar dia..

Punya la suka si Danish dapat baju tuh.. bila dah pakai sampai tak nak bukak-bukak..pulak huhu tapi tengok je la gambar model kita nih..nak tengok camera pun tak nak susahh betul hehe

Tshirt Design Comel Di Cetak Baju Eskpress

Jadi Sheda memang  rasa sangat berpuas hati dengan hasil kerja Cetak Baju Eskpress Tshirt tak panas,printing dia pun kemas.. TQ so much

jadi lepas nih boleh la  korang pulak tempah untuk anak-anak  sendiri mahupun anak buah..

Cetak Baju Eskpress

Tapi jangan risau bukan untuk kanak-kanak je semua peringkat usia pun boleh cetak baju. nak tempah cenderamata pun ada..tau

Jadi cepat cepat pergi page: Cetak Baju Eskpress

Atau pun IG :Cetak Baju Eskpress 

Untuk membuat Tempahan…  oke – shedaucu.com

Incoming search terms:

One thought on “Tempah Tshirt Design Comel Di Cetak Baju Eskpress

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge